filter

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

U heeft het recht om goederen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling te retourneren. Een volledige terugbetaling wordt uitgegeven voor geretourneerde artikelen zodra deze zijn ontvangen en geïnspecteerd. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Wilt u een artikel ruilen, neem dan contact met ons op zodat wij het nieuwe artikel voor u kunnen reserveren.

We helpen u graag — als u vragen heeft, kunt u ons mailen op team@meadowweb.com. We streven ernaar binnen 24 uur te reageren.

Alle internationale bestellingen worden verzonden met FedEx, en alle binnenlandse (Zweedse) bestellingen met DHL Freight. We verzenden van maandag tot en met vrijdag, meestal binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling. Af en toe kunnen uitzonderingen voorkomen, in dat geval informeren we u per e-mail.

Tijdens uitverkoopperiodes kunnen de bestellingen en e-mails in grote aantallen binnenkomen — bedankt voor uw geduld! Als uw trackinginformatie niet binnen ons gebruikelijke tijdsbestek is ontvangen, hoeft u zich geen zorgen te maken — dat betekent gewoon dat u een goede deal heeft gescoord, en wij doen ons best om het zo snel mogelijk bij u te krijgen.

Bestellen bij Meadow is eenvoudig:

  • Kies uw artikel en maat, klik op “Koop.”
  • Ga naar de winkelwagen om uw artikelen te bekijken of aan te passen.
  • Voer uw verzendgegevens, betaalmethode en bezorgvoorkeur in.
  • Na het afrekenen ontvangt u een bevestigingsmail met alle bestelgegevens.

Moet u iets wijzigen? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail.

U bent ook altijd welkom om ons in Malmö te bezoeken! Alles wat online beschikbaar is, is ook op voorraad in onze fysieke winkel:

Meadow

Stora Nygatan 27a

211 37 Malmö, Zweden

Openingstijden:

Vrijdagen: 12:00–18:00

Zaterdagen: 11:00–15:00

Verzending

Voor internationale verzending gebruiken we FedEx Priority voor een premium verzendervaring en FedEx Economy als u het niet erg vindt iets langer te wachten, de keuze is aan u!

Internationale klanten buiten de EU (Europese Unie), houd er rekening mee dat u in sommige gevallen te maken kunt krijgen met douanekosten, invoerrechten of bemiddelingskosten bij het bestellen bij ons. Informeer bij uw lokale douanekantoor naar de geldende regels en voorschriften.

U kunt ook kiezen voor "Afhalen in de winkel". Wij pakken uw goederen voor u in en u kunt ze tijdens openingstijden eenvoudig ophalen in onze winkel in Malmö. Vergeet uw identiteitsbewijs met foto niet mee te nemen bij het ophalen. Bestellingen die niet binnen 7 dagen worden opgehaald, worden automatisch geannuleerd en terugbetaald.

Verzendkosten

Zwitserland
• Gratis verzending bij bestellingen boven 2500 SEK
• DHL Freight: 80 SEK (1–2 werkdagen)

Denemarken
• Gratis FedEx Economy verzending bij bestellingen boven 2000 DKK
• FedEx Priority: 120 DKK (1 werkdag)
• FedEx Economy: 80 DKK (3–5 werkdagen)

Verenigde Staten
• Gratis FedEx Economy verzending bij bestellingen boven 4000 SEK
• FedEx Priority: 20 USD (1–3 werkdagen)
• FedEx Economy: 18 USD (3–7 werkdagen)

Verenigd Koninkrijk
• Gratis FedEx Economy verzending bij bestellingen boven 3000 SEK
• FedEx Priority: 15 GBP (1 werkdag)
• FedEx Economy: 9 GBP (3–7 werkdagen)

Spanje
• Gratis FedEx Economy verzending bij bestellingen boven 300 EUR
• FedEx Priority: 19 EUR (1 werkdag)
• FedEx Economy: 11 EUR (3–7 werkdagen)

Europa (exclusief Spanje, Zweden en Denemarken)
• Gratis FedEx Economy verzending bij bestellingen boven 3000 SEK
• FedEx Priority: 190 SEK (1 werkdag)
• FedEx Economy: 120 SEK (3–7 werkdagen)

Canada
• Gratis FedEx Economy verzending bij bestellingen boven 4000 SEK
• FedEx Priority: 30 CAD (1–3 werkdagen)
• FedEx Economy: 26 CAD (3–7 werkdagen)

Australië & Nieuw-Zeeland
• FedEx Priority: 400 SEK (2–4 werkdagen)

Rest van de wereld
• FedEx Priority: 450 SEK (2–4 werkdagen)

Retourneren

U heeft het recht om een artikel binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren voor een volledige terugbetaling van de artikelprijs. Let op:

  • De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.
  • Verzendkosten worden niet terugbetaald.
  • Als u de levering niet accepteert of afhaalt en het wordt naar ons teruggestuurd, worden de retourverzendkosten van uw terugbetaling afgetrokken.
  • Wij bieden geen gratis retourzending aan als u van gedachten verandert.
  • Schoenenkisten mogen niet worden gebruikt als verzendverpakking. Artikelen die op deze manier worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.
  • Leren schoenen met zichtbare gebruikssporen (bijv. vouwen / kreukels) worden niet terugbetaald.

Om een retourzending te maken, neem eerst contact met ons op via team@meadowweb.com. Wij sturen u een betaalverzoek voor de retourverzendkosten. Na betaling ontvangt u van ons een retourlabel via DHL Freight voor binnenlandse retourzendingen en FedEx voor internationale retourzendingen. Dit is de enige retourmethode die wij accepteren en de beste manier om ervoor te zorgen dat het pakket veilig bij ons aankomt, zonder vertragingen of douaneproblemen.

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, ontvangt u binnen 7 dagen uw terugbetaling.

Wilt u uw artikel ruilen, stuur ons dan vooraf een e-mail zodat wij het vervangende artikel voor u kunnen reserveren.

Defecte of beschadigde artikelen

Als u een defect of verkeerd artikel ontvangt, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via team@meadowweb.com. Foto’s van het probleem helpen het proces te versnellen.

Als het artikel bij inspectie defect blijkt te zijn, bieden wij een vervanging aan (indien beschikbaar). Is vervanging niet mogelijk, dan ontvangt u een terugbetaling inclusief retourverzendkosten. We informeren u zodra uw retour is ontvangen en verwerkt.

Betalingen

  • Betaling met creditcard
    We accepteren de meeste gangbare credit- en debitcards, waaronder Visa, Mastercard, Maestro, Amex en meer. Alle betalingen worden gedaan in een zeer veilige omgeving voor wederzijdse bescherming tegen fraude.
  • PayPal
    We accepteren betalingen via PayPal. PayPal is een veilige en snelle manier om geld over te maken. U heeft een PayPal-account nodig om de overboeking te doen. Zodra u op "bevestigen" in het winkelmandje klikt, wordt u automatisch doorgestuurd naar de website van PayPal, waar u de betaling uitvoert. U ontvangt een betalingsbevestiging zodra de overboeking is voltooid. Er zijn geen extra kosten bij betaling via PayPal.
  • Klarna
    Klarna is een toonaangevende wereldwijde betaaldienst die slimmere en flexibelere betalingsoplossingen biedt aan meer dan 90 miljoen actieve klanten en meer dan 250.000 winkels in 17 landen.